Obraz kobiety wyidealizowanej, kipiącej seksem jest powszechny, wszechobecny w dzisiejszej reklamie. Jest to wynikiem tego, że seks jest najlepszym wabikiem klienteli, zarówno płci męskiej jak i żeńskiej.
Jak myślicie dlaczego motyw seksu, oraz rzeczy z nim kojarzących się zawładnęły mediami? Pewnie inne spojrzenie będzie prezentować mężczyzna a kobieta? Jakie jest nasze zdanie na ten temat?
Przecież, kiedyś kobieta reklamująca telefony nie musiała wcale być roznegliżowana.
Co wpłyneło na taką medialną ewolucję?
Media wykorzystują nagminnie ten motyw, aby nas zwabić.
Również nasze polskie celebrytki chętnie pokazują i wykorzystują swoje wdzięki (oczywiście za odpowiednią gratyfikacją) w reklamach.
Widzieliście Dodę w akcji?
Zastanawia Nas tylko, do czego to zmierza? Co będzie dalej?
źródło:http://komediowo.pl/title,Seksem-mozna-sprzedac-wszystko,wid,14780101,wiadomosc.html?smpjqticaid=6fb9d
https://www.youtube.com/results?search_query=Golasy+biegaj%C4%85+po+sklepie+-+My+Wallet&oq=Golasy+biegaj%C4%85+po+sklepie+-+My+Wallet&gs_l=youtube-reduced.12...558283.1920033.0.1921492.1.1.0.0.0.0.199.199.0j1.1.0...0.0...1ac.1.fOJht1L1cjw
http://www.youtube.com/watch?v=2feU1jEMrg4
kipi od seksu w tv, gazetach a szczególnie w necie
OdpowiedzUsuń