Dziś porzucimy na chwilę temat obraz kobiety w
reklamie (choć nie do końca). Zajmiemy się sprawami… ducha. Pragniemy zapoznać
Was, z KAMPANIĄ SPOŁECZNĄ kierowaną do
KOBIET. Rozpoczęła się parę miesięcy temu, w większych miastach tj. w
Krakowie, Katowicach, Warszawie, Wrocławiu, Gdyni no i w Poznaniu. Wystartowała 8 MARCA (jakże wymowna dla
nas data:)…
Zawierała istotne dla każdej z nas sprawy. Jej cel, stanowił ukazanie NAM naszej
siły - tego jakie pokłady energii, w Kobietach drzemią. Miała uświadamiać, że
można być dopiero wtedy prawdziwie wolną i szczęśliwą, gdy zgłębi się swoje
wnętrze. Należy odpowiedzieć sobie na pytania: Czego naprawdę chcemy? Co jest dla nas najistotniejsze? My – Polki, jesteśmy takimi kobietami, które
chcą dojść do perfekcji, w każdej sferze życia. Dążenie do niej zaszczepiają
nam: spoty reklamowe, programy telewizyjne, wywiady z ludźmi sceny, presja
otoczenia. Kiedy na jakiejś płaszczyźnie nam nie wychodzi, tracimy wiarę w
siebie. Czujemy gorycz porażki... Jak więc
postępować, aby unikać tego typu rozczarowań?
TEMATYKA KAMPANII...
Właśnie po to odbyły się owe szkolenia. Ich tematem
przewodnim była WIELOZADANIOWOŚĆ KOBIET.
W trakcie spotkań (dwóch dni), kobiety pozyskiwały wiedzę, umiejętność
kreowania siebie – a tak naprawdę zaakceptowania, i pokochania siebie taką,
jaką się jest (nie idealną – nie we wszystkim). Zawsze będziemy się różnić (na pewno filozofii
tu nie odkryłyśmy :)).
Rzecz tkwi w tym, aby umieć akceptować
siebie z wadami i zaletami. Może postawy takiej nie ułatwiają nam media –
kreują okreslony obraz kobiety - określone wzorce: sylwetki, zachowań etc. Jednak przekonanie o swojej wartości, musi
płynąć z naszego wnętrza. Dlaczego ciągle mamy robić coś pod kogoś? Gdzie w tym
jesteśmy my?
Nie robimy przecież niczego złego, w momentach, w których chcemy zadbać o siebie. Odpocząć od codziennych spraw, rozwijać się intelektualnie… Nie musimy być przecież perfekcyjne ZAWSZE, WSZĘDZIE I WE WSZYSTKIM! NIE JESTEŚMY ROBOTAMI! MY jak najbardziej popieramy zamysł twórców kampanii, i życzymy sobie, aby tego typu działań, było więcej, więcej i… WIĘCEJ!!! Może one właśnie pomogą, w przełamywaniu stereotypów, którymi karmią nas reklamy? UCZMY SIĘ SWOJEJ SIŁY, SAMOŚWIADOMOŚCI –BĄDŹMY POZYTYWNYMI EGOISTKAMI :)Zgadzacie się, że trzeba myśleć o sobie, i swoich potrzebach? (oczywiście, w pozytywnym słowa tego znaczeniu). Co WAM (jeśli odpowiedzieć brzmi: TAK!) pomaga w tym, żeby zachować świadomość własnego „JA”? .... Jak zawsze ciekawi nas, WASZE zdanie!…. Pozdrawiamy cieplutko!!! Aaa i pamiętajcie: kolejna dawka nowości, już WE WTOREK! TEGO NIE MOŻECIE PRZEGAPIĆ ;d
OBRAZ KOBIETY SIŁACZKI
Nie robimy przecież niczego złego, w momentach, w których chcemy zadbać o siebie. Odpocząć od codziennych spraw, rozwijać się intelektualnie… Nie musimy być przecież perfekcyjne ZAWSZE, WSZĘDZIE I WE WSZYSTKIM! NIE JESTEŚMY ROBOTAMI! MY jak najbardziej popieramy zamysł twórców kampanii, i życzymy sobie, aby tego typu działań, było więcej, więcej i… WIĘCEJ!!! Może one właśnie pomogą, w przełamywaniu stereotypów, którymi karmią nas reklamy? UCZMY SIĘ SWOJEJ SIŁY, SAMOŚWIADOMOŚCI –BĄDŹMY POZYTYWNYMI EGOISTKAMI :)Zgadzacie się, że trzeba myśleć o sobie, i swoich potrzebach? (oczywiście, w pozytywnym słowa tego znaczeniu). Co WAM (jeśli odpowiedzieć brzmi: TAK!) pomaga w tym, żeby zachować świadomość własnego „JA”? .... Jak zawsze ciekawi nas, WASZE zdanie!…. Pozdrawiamy cieplutko!!! Aaa i pamiętajcie: kolejna dawka nowości, już WE WTOREK! TEGO NIE MOŻECIE PRZEGAPIĆ ;d
Zdjęcia
pochodzą z:
ZAWSZE! Byle bez szwanku dla uczuć tych co wokół :)))
OdpowiedzUsuńKampania jak najbardziej potrzebna, pożyteczna i wiele uzmysławia.
OdpowiedzUsuńDziewczyny, dajecie radę!!! Oby tak dalej!!!
OdpowiedzUsuńAle tu się fajnie pozmieniało :)
OdpowiedzUsuńDziękujemy:) Mamy nadzieję, że skłoni Cię to do częstych odwiedzin:D
OdpowiedzUsuńświadomość samej siebie trudno osiągnąć w dzisiejszym świecie, ale popieram zarys akcji. otwierajmy się.
OdpowiedzUsuńtrzeba znać swoją wartość.
OdpowiedzUsuńpozytywny egoizm!!! TAK:)
OdpowiedzUsuńświetna kampania - takich właśnie potrzeba!!!
OdpowiedzUsuń