wtorek, 18 grudnia 2012

SEKSUALNA NIEBEZPIECZNA


Motyw seksualny w reklamach jest nadużywany i przewija się nadwyraz często.
Obraz kobiety wyidealizowanej, kipiącej seksem jest powszechny, wszechobecny w dzisiejszej reklamie. Jest to wynikiem tego, że seks jest najlepszym wabikiem klienteli, zarówno płci męskiej jak i żeńskiej.

 Jak myślicie dlaczego motyw seksu, oraz rzeczy z nim kojarzących się zawładnęły mediami? Pewnie inne spojrzenie będzie prezentować mężczyzna a kobieta? Jakie jest nasze zdanie na ten temat?
Przecież, kiedyś kobieta reklamująca telefony nie musiała wcale być roznegliżowana.
Co wpłyneło na taką medialną ewolucję?
Obraz kobiety w reklamie, w ujęciu sekualnym, spowszechniał i coraz mniej nas bulwersuje.
Media wykorzystują nagminnie  ten motyw, aby nas zwabić.
Również nasze polskie celebrytki chętnie pokazują  i wykorzystują swoje wdzięki (oczywiście za odpowiednią gratyfikacją) w reklamach.
Widzieliście Dodę w akcji?
Seksbiznes podąża w mediach  w galopującym tęmpie. Inaczej na pewno spostrzega tę kwestie mężczyzna a kobieta, jej spojrzenie pewnie też wygląda inaczej, bo nagość tyczy się w większej mierze własnie jej...
Zastanawia Nas tylko, do czego to zmierza? Co będzie dalej?



źródło:http://komediowo.pl/title,Seksem-mozna-sprzedac-wszystko,wid,14780101,wiadomosc.html?smpjqticaid=6fb9d
https://www.youtube.com/results?search_query=Golasy+biegaj%C4%85+po+sklepie+-+My+Wallet&oq=Golasy+biegaj%C4%85+po+sklepie+-+My+Wallet&gs_l=youtube-reduced.12...558283.1920033.0.1921492.1.1.0.0.0.0.199.199.0j1.1.0...0.0...1ac.1.fOJht1L1cjw
http://www.youtube.com/watch?v=2feU1jEMrg4

1 komentarz:

  1. kipi od seksu w tv, gazetach a szczególnie w necie

    OdpowiedzUsuń