wtorek, 4 grudnia 2012

WIEK KOBIET W REKLAMACH

Piękna?młoda?idealna? - Niekoniecznie
W reklamach coraz częściej wykorzystywany jest : Realny, rzeczywisty obraz kobiety.
Dziwne byłoby gdyby krem do mocowania protez reklamowała seksowna 20 -latka:). Kobieta zdjęcia kocha każda, i chce jak najdłużej wyglądać na nich kwitnąco, ale oczywiście odpowiednio do wieku. stąd reklamy dopasowują odpowiednich nadawców, do konkretnych produktów.

W większości reklam gdy produkt jest adresowany do szerszej pod względem wieku grupy kobiet np. perfumy, reklamuje je młoda piękna modelka nie przekraczająca raczej 30 lat. Jest ona zawsze nienagannie piękna i zgrabna. Jeżeli natomiast produkt wymaga reklamy przez osobę starszą wzbudzającą doświadczenie, wiek jaki by nie był jest pokazany w ładny wręcz atrakcyjny sposób, produkt pokazuje, że dodaje wigoru, bądź doświadczenia.
Nie sztuką jest dobrze przedstawić dobrze w reklamie, młodą zgrabną seksbombę, czy też słodką małą dziewczynką. Dużo trudniej odpowiednio przestawić dojrzałą kobietę, ukazać jej doświadczenie i życiową wiedzę, która może w bardzo skuteczny sposób wpłynąć na wiarygodność reklamy. zdjęcia kobieta musi odbierać wiarygodnie, tak, by zainteresowała się produktem jej przedstawianym. Często w takich reklamach wykorzystywany jest obraz kobiety, kobiet bardziej wiekowo doświadczonych celebrytek:)
                                                                                                                                                                       Często jednak starsze kobiety, które często utarzsamiamy w bardzo pozytywny sposób z naszymi kochanymi i naopiekuńczymi babciami przedstawiane są w sposób smieszny i humorystyczny, przez co do nas trafiają:

1 komentarz: